HRMLog

In deze weblog houdt Kathalijne Schuurmans ontwikkelingen bij op het gebied van Human Resources Management (HRM).

19 mei 2011

Vertaal je talenten; digitaal of met een coach?

Kijk eens op http://www.talentenvertaler.nl/, een online instrument waar je je talenten kunt invullen. Daaruit volgt vervolgens een aantal beroepensuggesties.

Blijkbaar bestaat de site al 2 jaar, ik had er nog nooit van gehoord. Meteen maar even geprobeerd natuurlijk. De meest vreemde beroepen kwamen eruit. Als talent koos ik voor mensen motiveren, begeleiden, coachen en aansturen. Daar kwamen 10 beroepensuggesties uit zoals: ondernemer veilinghuis, clustermanager postkantoor (ik wist niet eens dat er nog postkantoren waren..) en exportmanager.

Grappig om eens een andere invalshoek te gebruiken, en het zijn zeker beroepen waar ik zelf nog nooit aan had gedacht. Maar of je er nou echt iets aan hebt..

Mocht je daadwerkelijk meer willen weten over je talenten en hoe die het beste in te zetten, neem dan contact met mij op. Als gecertificeerd loopbaancoach help ik je graag verder.